Whistleblower-funktion giver mulighed for at indberette bekymringer om uetisk adfærd, misbrug eller andre uregelmæssigheder – sikkert og fortroligt.
Ansvarlighed og transparens er afgørende for succes. Med whistleblowerlovgivning, der trådte i kraft den 17. december 2023, er det nu lovpligtigt for virksomheder med 50-249 ansatte at have en whistleblowerordning.
BOARD OFFICE tilbyder en sikker og brugervenlig whistleblower-funktion, der gør det nemt for medarbejdere og interessenter at indberette lovovertrædelser og andre alvorlige forhold.
Whistleblower-funktionen er en tilkøbsmulighed til alle BOARD OFFICE licenser.
Alle kan fortroligt få detaljeret vejledning til, hvordan de ubesværet kan skrive eller indtale en besked og en anmeldelse. Meddelelser bliver krypteret og opbevares med den højeste sikkerhedsstandard, og anmeldelsen vil kun kunne tilgås af personer med det rette adgangsniveau. Whistlebloweren er som udgangspunkt anonym med mulighed for at angive kontaktoplysninger til undersøgelse af forholdet.
Vi vil meget gerne give jer en personlig gennemgang af, hvordan denne funktion kan støtte jer i jeres rolle og bidrage til en stærkere, mere ansvarlig organisation.
Få en knap til anmeldelser på jeres egen hjemmeside
Krypteret anmeldelsesblanket
Mulighed for anmeldelse på både skrift og tale
Adgangsstyring af, hvem der har adgang til anmeldelser
Opret selv bestyrelsens Board på portalen.
Vi hjælper jer igennem hele oprettelsen og opsætningen af bestyrelsens Board på portalen via et online Teams møde.
Vi kommer til jeres fysiske lokation og hjælper jer igennem hele oprettelsen og opsætningen af bestyrelsens Board på portalen.
Bestyrelsens servicecenter.
Her kan du indberette mistanker om uretsmæssigheder hos BOARD OFFICE A/S. Meddelelser bliver krypteret og opbevares med den højeste sikkerhedsstandard, og anmeldelsen vil kun kunne tilgås af personer med det rette adgangsniveau. Whistlebloweren er som udgangspunkt anonym med mulighed for at angive kontaktoplysninger til undersøgelse af forholdet.