Vores professionelle datarum er skabt til at sikre, at transaktioner, generationsskifte og M&A-situationer håndteres let, sikkert og krypteret.
Er I i tvivl om, hvilken datarumslicens der passer bedst til jeres behov?
For at skabe de bedste forudsætninger for alle involverede parter, er vores datarum baseret på en brugervenlig og strømlinet proces. Vores løsning giver hurtig, overskuelig og sikker informationsdeling til blandt andet omstruktureringer, fusionstransaktioner, børsintroduktioner og virksomhedskøb. Den er designet til at beskytte forretningsfølsomme oplysninger, så I kan dele sensitiv dokumentation og gennemføre Q&A-processer i en sikker opsætning.
Vi sidder klar til at besvare jeres spørgsmål og drøfte, hvordan I hurtigt og sikkert kan komme i gang med jeres digitale datarum.
Adgang for et cvr.nr
Kort periode, 1-2 måneder
Begrænset datamængde
Fast adgang til flere cvr.nr
Fuld fleksibilitet og internt administration
Stor datapakke og underskrifter
BOARD Assistant
Kombinere DATAROOM med bestyrelsesportal
Adgang til flere cvr.nr
BOARD Assistant - AI
Fuld fleksibilitet og administration
BOARD Connect
Opret selv alle mapper og informationer på jeres DATARUM
Vi hjælper jer igennem hele oprettelsen og opsætningen af DATARUM via et online møde med vores M/A konsulenter.
Vi kommer til jeres fysiske lokation og hjælper jer igennem hele oprettelsen og opsætningen af jeres DATARUM og giver onboarding træning til udvalgte medarbejdere.
Vi fungere som backup for både sælgere og købere. Assistere med alt fra teknisk hjælp, spørgsmål, FAQ om DATARUM, samt sikrer en professionel proces for alle parter.
Overflytning til bestyrelsesportal, API, AI og andre funktioner
Vi har et klart mål om at levere branchens sikreste og mest brugervenlige bestyrelsesportal. For at opnå dette arbejder vi ud fra anerkendte sikkerhedscertificeringer og standarder, både internt og i samarbejdet med vores underleverandører.
Disse certificeringer bekræfter vores forpligtelse til kvalitet, sikkerhed og best practice. De garanterer, at vores kunder får en løsning, der opfylder de højeste standarder for bestyrelsesarbejde, og sikrer fuld tryghed.
Et professionelt datarum er en sikker, online platform designet til at håndtere fortrolige dokumenter i forbindelse med komplekse forretningstransaktioner. I modsætning til almindelige cloud-tjenester tilbyder et datarum avanceret kryptering, granulerede adgangsniveauer og detaljerede logfiler, der sikrer fuld sporbarhed og fortrolighed.
Vores datarum er ideelt til alle former for forretningstransaktioner, der kræver sikker dokumentdeling. Det inkluderer blandt andet fusioner og opkøb (M&A), generationsskifte, virksomhedssalg, kapitalrejsning og børsintroduktioner.
Sikkerhed er vores højeste prioritet. Vores datarum er bygget på avanceret kryptering og har dansk dataopbevaring, hvilket sikrer, at alle jeres følsomme oplysninger forbliver i Danmark. Vi overholder de højeste standarder for GDPR-compliance og databeskyttelse.
Ja, det er en af vores kernefunktioner. I har fuld kontrol over adgangen til jeres dokumenter og kan tildele forskellige roller og adgangsniveauer til interne og eksterne deltagere. Det giver jer mulighed for at sikre, at hver person kun har adgang til de dokumenter, der er relevante for dem.
Vores datarum er udstyret med AI-teknologi, der gør det nemt at analysere store mængder information. Den kan desuden automatisk oprette detaljerede logfiler over alle handlinger og har et professionelt design, der giver et godt overblik med PDF-annoteringer og GDPR-mærkning.
Efter en transaktion kan I vælge at overføre alle dokumenter og historik til en bestyrelsesportal, der er klar til brug for de nye ejere. Dette sikrer fuld dokumentation og giver en nem overgang til den daglige governance.
Vores datarum er cloud-baseret og kan tilgås fra enhver enhed – PC, tablet eller mobil. Dets intuitive design og strømlinede processer gør det nemt at navigere i, så alle deltagere hurtigt kan komme i gang uden omfattende træning.
Vores datarum gør det nemt at håndtere KYC-processer og andre dokumentationskrav, der er nødvendige for en transaktion. Systemet opretter detaljerede logfiler over alle hændelser, hvilket sikrer, at I har fuld dokumentation og sporbarhed.
Prisen på en licens til datarummet afhænger af jeres specifikke behov, herunder transaktionens omfang og antallet af brugere. Vi tilbyder skræddersyede løsninger, der passer til alle budgetter. Kontakt os for at få et uforpligtende tilbud.
Vi tilbyder adgang til support uanset tid og sted på både dansk og engelsk. Vores supportteam står klar til at hjælpe jer med alle spørgsmål, I måtte have, så I kan gennemføre jeres transaktioner gnidningsfrit.