Udviklet af governanceeksperter for at sikre 'best practice' både for bestyrelsen,
administrationen samt de mest betydende rådgivere.
Vi servicerer både bestyrelse, direktion, bank, revision og advokat, således alle
opgaver løses professionelt og sikkert.
Udviklet med et ekstraordinært fokus på brugervenlighed for at kunne understøtte administrationens, bestyrelsens, bankens, advokatens og revisorens arbejdsprocesser.
Vi udvikler løbende portalen i tæt samarbejde med vores kunder.
Med en oppetid på 99.999% har du altid sikker adgang til BOARD-OFFICE på alle enheder og alt materiale let tilgængeligt.
Et digital løft leveret af kompetente governance eksperter.
Skriv til os hvis du er i tvivl. Vi sidder klar til at hjælpe dig ved chatsupport og telefon.
Få den bedst mulige opstart for bestyrelsen med en valid onboarding proces. Efter onboardingen står vi selvfølgelig stadig til rådighed for at supportere den daglige brug af BOARD-OFFICE.
Du behøver ikke længere bekymre dig om hvorvidt dine filer er sikkert lagret. Det tager vi os af. Med BOARD OFFICE får du styr på governance, overholdelse af GDPR, compliance og datasikkerhed.
Få også gennemsigtighed og transparens i arbejdsprocesser og dokumentation for beslutninger, hændelser og aktiviteter.
Det øger professionalismen i og omkring bestyrelsen.
Bestyrelsen
Få overblik, sikkerhed og mere professionelle arbejdsgange i dagligdagen. Bestyrelsen kan let orientere sig, udføre sit arbejde og underskrive beslutninger. Hav adgang når og hvor som helst på pc, tablet eller mobil via to-faktor login eller pinkode.
Direktionen
Med strømlinede arbejdsprocesser kan der fokuseres fuldt ud på samarbejdet med bestyrelsen. Book let møder, lav dagsordener og referater. Tildel adgange og sikre dokumentation, compliance samt forsikre bestyrelsens beslutninger.
Professionelle rådgivere
Effektiviser samarbejdet med de professionelle rådgivere. Giv bank adgang til Compliance, revisor adgang til økonomisk materiale og advokat adgang til dokumenter.
Upload informationer samt bilag og overfør direkte til selskaber og bank
Upload personlige informationer sikkert og professionelt og få notifikationer hver 12. måned om kontrol af aktuelle informationer. Overfør automatisk compliance til alle de bestyrelser, du er tilknyttet. Ved udtræden af en bestyrelse fjernes dine personlige informationer.
Nem og professionel håndtering af KYC og AML. Din bank eller finansielle partner kan let kontrollere personerne bag selskaberne gennem indhentning af pas, sundhedskort og kørekort. Dette kan også overføres til bankens complianceafdeling. Alle transaktioner er krypteret, sikkerhedsbeskyttet og adgangsniveaukontrolleret.
Complianceoplysninger, dokumenter og bilag overføres sikkert til din finansielle samarbejdspartner enten manuelt eller via API. Der bliver sendt notifikationer til de ansvarlige i både selskabet og banken i forhold til, om dataene er korrekte og mangelfulde. Spar tid, ressourcer og skab tillid.