BOARD OFFICE bestyrelsesportal

Bestyrelsesportal med forsikring

Udviklet af governanceeksperter for at sikre 'best practice' både for bestyrelsen,
administrationen samt de mest betydende rådgivere.
Vi servicerer både bestyrelse, direktion, bank, revision og advokat, således alle
opgaver løses professionelt og sikkert.

professional woman working
Green
Green
Dokumenter
Let og sikker dokumentdeling i et samlet arkiv med hele bestyrelsens materiale, som kan tilgås når som helst og hvor som helst.

Tilføj notater og kommentarer til dokumenter i bestyrelsens arkiv.
.
Bestyrelsesansvarsforsikring
Få forsikret bestyrelsens og ledelsens beslutninger. Portalen indeholder en kollektiv ledelsesansvarsforsikring.
.
Underskriv med MitID
Benyt MitID til underskrift af dokumenter, bilag, referater og årsrapporter med retsgyldig virkning.
.
Kommunikation
Skab fremdrift i bestyrelsen gennem krypteret besked eller mail kommunikation. Opret, følg og kommenter debatindlæg og skab aktivitet mellem møderne.
.
Personligt dashboard
Skab let overblik over aktiviteter, møder, dokumenter, beskeder, mails via dit personlige dashboard. Du er altid opdateret via notifikationer og finder let aktuel information.
.
Paradigmer og skabeloner
Få inspiration og eksempler til bestyrelsesaftaler, ejeraftaler, strategimateriale mv.
Download og anvend også skabeloner.
.

Professionelle og effektive arbejdsprocesser

Brugervenlig

Udviklet med et ekstraordinært fokus på brugervenlighed for at kunne understøtte administrationens, bestyrelsens, bankens, advokatens og revisorens arbejdsprocesser.

 

Vi udvikler løbende portalen i tæt samarbejde med vores kunder.

Brugervenlig
Oppetid på 99,999%

Med en oppetid på 99.999% har du altid sikker adgang til BOARD-OFFICE på alle enheder og alt materiale let tilgængeligt.

 

Et digital løft leveret af kompetente governance eksperter.

Tilgængelig
Fokus på kundeservice

Skriv til os hvis du er i tvivl. Vi sidder klar til at hjælpe dig ved chatsupport og telefon. 

Få den bedst mulige opstart for bestyrelsen med en valid onboarding proces. Efter onboardingen står vi selvfølgelig stadig til rådighed for at supportere den daglige brug af BOARD-OFFICE.

Kundeservice
Ordentlighed og godt samarbejde

Du behøver ikke længere bekymre dig om hvorvidt dine filer er sikkert lagret. Det tager vi os af. Med BOARD OFFICE får du styr på governance, overholdelse af GDPR, compliance og datasikkerhed. 

Få også gennemsigtighed og transparens i arbejdsprocesser og dokumentation for beslutninger, hændelser og aktiviteter. 

Det øger professionalismen i og omkring bestyrelsen. 

Ordentlighed
Two
Blue
Professionelle arbejdsprocesser

Sikrer tillid, samarbejde og dokumentation

BOARD-OFFICE er udviklet af og bliver betjent af governanceeksperter. Vi ønsker, at både bestyrelsen, direktionen og de professionelle rådgivere oplever et digitalt professionelt løft i deres arbejde.

Bestyrelsen 
Få overblik, sikkerhed og mere professionelle arbejdsgange i dagligdagen. Bestyrelsen kan let orientere sig, udføre sit arbejde og underskrive beslutninger. Hav adgang når og hvor som helst på pc, tablet eller mobil via to-faktor login eller pinkode.

Direktionen
Med strømlinede arbejdsprocesser kan der fokuseres fuldt ud på samarbejdet med bestyrelsen. Book let møder, lav dagsordener og referater. Tildel adgange og sikre dokumentation, compliance samt forsikre bestyrelsens beslutninger.

Professionelle rådgivere
Effektiviser samarbejdet med de professionelle rådgivere. Giv bank adgang til Compliance, revisor adgang til økonomisk materiale og advokat adgang til dokumenter.

BO

Overhold Compliance, AML og KYC

Upload informationer samt bilag og overfør direkte til selskaber og bank

Personlig compliancearkiv
Pas, sundhedskort og kørekort.

Upload personlige informationer sikkert og professionelt og få notifikationer hver 12. måned om kontrol af aktuelle informationer. Overfør automatisk compliance til alle de bestyrelser, du er tilknyttet. Ved udtræden af en bestyrelse fjernes dine personlige informationer.

GDPR
'KYC & AML' -ARKIV
Krav fra finansiel partner.

Nem og professionel håndtering af KYC og AML. Din bank eller finansielle partner kan let kontrollere personerne bag selskaberne gennem indhentning af pas, sundhedskort og kørekort. Dette kan også overføres til bankens complianceafdeling. Alle transaktioner er krypteret, sikkerhedsbeskyttet og adgangsniveaukontrolleret.

KYC
Company compliance
Selskabets compliance forpligtelser.

Complianceoplysninger, dokumenter og bilag overføres sikkert til din finansielle samarbejdspartner enten manuelt eller via API. Der bliver sendt notifikationer til de ansvarlige i både selskabet og banken i forhold til, om dataene er korrekte og mangelfulde. Spar tid, ressourcer og skab tillid.

Compliance
Compliance

Vil du høre mere om BOARD OFFICE?

Vi viser dig gerne vores bestyrelsesportal. Vi drøfter også gerne med jer, hvordan vi kan være med at skabe de bedste arbejdsgange i topledelsen.

Ingen bestyrelse er bedre end de arbejdsredskaber man stiller til rådighed.

Udfyld skemaet og bliv kontaktet med det samme.
Green demo background