Vores AI-drevne portal gør det nemt at orientere sig i bestyrelsesmaterialet, udføre opgaver og træffe beslutninger. Underskriv dokumenter digitalt og få adgang til alt, hvad du behøver – når som helst og hvor som helst.
Vores portal gør det nemt at kommunikere med bestyrelsen og sikrer effektiv dokumenthåndtering. Tildel adgange, spor beslutninger og overhold compliance-krav – alt sammen på en sikker og brugervenlig måde.
Vores AI-drevne portal automatiserer administrative opgaver og gør det nemt at sammensætte bestyrelsesmateriale. Den intuitive brugerflade og de smarte funktioner letter din arbejdsbyrde markant.
Få sikker adgang til den information og de dokumenter, du har brug for. Vores platform effektiviserer kommunikationen og sikrer et gnidningsfrit samarbejde med virksomheden og dens bestyrelse.
Bestyrelsesansvarsforsikring
Tryghed i bestyrelsesarbejdet skal være en selvfølge. Med BOARD OFFICE ELITE får I mulighed for at tegne en bestyrelses- og ledelsesansvarsforsikring på 3 millioner DKK.
Notifikationer
Hold jer opdateret med notifikationer om vigtige hændelser og deadlines, sendt direkte til telefon eller email. Dette sikrer, at det enkelte medlem aldrig går glip af en vigtig besked eller opgave.
Ekspertviden
BOARD OFFICE er skabt af danske eksperter med erfaring fra nationale og internationale bestyrelser. Vi er ikke blot ambassadører for at arbejde sikkert og effektivt - vi ønsker at arbejde med værdiskabelse. Portalen giver det enkelte bestyrelsesmedlem mulighed for at arbejde med egen værdiskabelse med vores “at home education program”, men vi har også sikret vores kunder fyldestgørende materiale der samler bestyrelsen som helhed.
I kan administrer jeres personlige oplysninger sikkert og effektivt. Vores platform giver jer mulighed for at uploade og opdatere jeres oplysninger, og I modtager automatisk påmindelser om periodisk kontrol. Del information med tilknyttede bestyrelser og sørg for automatisk compliance. Ved udtræden af en bestyrelse slettes personlige oplysninger automatisk.
Administrer personlige oplysninger sikkert og effektivt. Portalen giver mulighed for at uploade og opdatere personlige oplysninger, og der modtages automatisk påmindelser om periodisk kontrol. I kan dele information med tilknyttede bestyrelser og vi sørger for automatisk compliance. Ved udtræden af en bestyrelse slettes personlige oplysninger automatisk.
Nem og professionel håndtering af KYC og AML. Jeres bank eller finansielle partner kan let kontrollere personerne bag selskaberne gennem indhentning af pas, sundhedskort og kørekort. Dette kan også overføres til bankens complianceafdeling. Alle transaktioner er krypteret, sikkerhedsbeskyttet og adgangsniveaukontrolleret.
Complianceoplysninger, dokumenter og bilag overføres sikkert til jeres finansielle samarbejdspartner enten manuelt eller via API. Der bliver sendt notifikationer til de ansvarlige i både selskabet og banken i forhold til, om dataene er korrekte eller mangelfulde.